F.A.Q.

Staat jouw vraag er niet tussen? Wij staan je heel graag persoonlijk te woord! Neem contact met ons op via de contact pagina of bel ons direct op 06 519 537 71

Let op! Vakantie procedure: In de periode van 8 augustus t/m 2 september zullen wij (wegens vakantie) tijdelijk geen nieuwe bestellingen aannemen. Ben je tijdens deze periode uitgerekend? Neem dan contact met ons op! Dan zorgen wij ervoor dat jullie droomkaartje voor 8 augustus helemaal klaar staat. Alle bestellingen die voor 8 augustus geplaatst worden zullen uiteraard opgepakt en afgerond worden maar we nemen in deze periode geen nieuwe bestellingen meer aan. Dit geld ook voor het maken van digitale proefdrukken.

Proefkaartjes: Van 2 t/m 11 augustus geen proefkaartjes en kleurstalen! Alle geplaatste bestellingen zullen na 10 augustus verstuurd worden.


Hoe kan ik bestellen?

Bekijk hier onze uitgebreide uitleg over onze werkwijze.

Wanneer moet ik de kaartjes bestellen?

Het fijnste voor jezelf is dat je voor je kraamweek je proefdruk hebt ontvangen en je geboortekaartjes besteld hebt. Weer iets om van je lijstje af te strepen! Het enige wat je nu nog hoeft te doen is wachten tot de komst van jullie kleintje. 

De bestelling mag echter ook na de geboorte, alleen duurt het proces dan wel wat langer. Wil je een deel van je bestelling voor de geboorte vast in huis hebben? We sturen het graag naar je toe maar vragen hier wel extra verzendkosten voor.

Wat is de levertijd van de kaartjes?

Bekijk hier onze levertijden.

Hoe moet ik de laatste gegevens (geboortedatum, gewicht e.d.) doorgeven na de geboorte van mijn kindje?

Zodra jullie kleine wondertje is geboren sturen jullie een e-mail naar info@studiopup.nl of een berichtje naar 06 519 537 71 met alle geboortegegevens. Mochten wij niet binnen 3 uur reageren bel ons even. Hierna gaan wij snel aan de slag om jullie kaartje definitief te maken en sturen de laatste proefdruk per mail aan jullie toe. Zodra wij akkoord van jullie ontvangen gaat hij naar de drukker. Hierna is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan het kaartje. Willen jullie toch nog een kraamkaart of label toevoegen, dan kan dat natuurlijk! Maar hierdoor wordt de levertijd wellicht wel langer.

Kan ik een proefkaartje ontvangen?

Een echt goede indruk van onze kaartjes krijg je pas wanneer je ze zelf vasthoudt en het papier kunt voelen en de kwaliteit en originaliteit kunt ervaren. Daarom mag je 1 gratis proefkaartje bestellen. Bekijk hier onze proefkaartjes.

Digitale proefdruk

Heb je jouw droomkaartje gevonden? En wil je zien hoe deze eruit gaat zien met jullie gegevens, gekozen kleuren en eventuele andere wensen? Bestel dan hier een gratis digitale proefdruk! Binnen 5 werkdagen ontvang je jullie gepersonaliseerde kaart in je mailbox

Welke papiersoorten hebben jullie?

Bij Studio Pup hebben we allerlei opties qua papiersoorten! Bekijk hier onze standaard collectie. 

We vinden een kaartje erg leuk, maar ook de opmaak/ letters en stijl van de letters van een ander kaartje, kunnen we dit veranderen?

Wanneer je niet kunt kiezen tussen twee ontwerpen of toch liever een ander icoontje ziet dan mixen & matchen wij gewoon de verschillende kaartjes met elkaar! Geen probleem, service van de zaak! Mocht je nou echt een kaartje op maat willen, klik dan hier.

Wat maakt jullie kaartjes nou echt uniek?

Onze geboortekaartjes hebben allemaal een minimalistische touch met een oog voor detail. De materialen zijn van hoge kwaliteit, erg duurzaam en geven een zeer luxe uitstraling. Daarnaast kunnen de kaarten afgewerkt worden met moderne laser technieken. Deze combinaties zorgen ervoor dat jullie kaartje echt uniek is en er absoluut bovenuit zal springen!

Zijn jullie kaartjes echt gedrukt op de materialen? Of zijn het gedrukte foto’s?

Bij Studio Pup houden we van mooie materialen en zijn we allergisch voor glimmende glitter papiertjes. Bij ons wordt alles rechtstreeks gedrukt op het mooie duurzame materiaal: kraft of grijskarton. Wij drukken geen foto’s van deze materialen op goedkopere papiersoorten.

Kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Reeds geplaatste bestellingen kunnen alleen onder ernstige persoonlijke omstandigheden geannuleerd worden. Dit gaat altijd in persoonlijk overleg en wederzijds goedkeuren met Studiopup. Dit geldt ook voor het retourneren van ontvangen bestellingen. Het ontwerp wordt altijd van te voren goedgekeurd door de klant en kan na productie niet meer gewijzigd worden. Eventuele (spel)fouten etc. kunnen niet op Studiopup verhaald worden. Bekijk hier onze complete Algemene Voorwaarden.

Hebben jullie algemene voorwaarden?

Wij streven naar een goede relatie met onze klanten en vinden het daarom belangrijk om duidelijk te zijn over de wederzijdse rechten en verplichtingen. Deze wederzijdse rechten en verplichtingen zijn vastgelegd in onze algemene voorwaarden. Als u bij ons bestelt gaat u automatisch akkoord met deze voorwaarden. Bekijk hier onze complete algemene voorwaarden.